Sider

tirsdag 27. januar 2009

Utfordring

Jeg er hjemme med sykt barn i dag så jeg kastet meg på denne utfordringen nå i morges.
Fikk en utfordring hos Mitt Empire slik ser den ut:



* Gå til foto/mapper
* Ta ut den 6. mappen
* Finn det 6. bildet
* Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
* Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
* Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.


Jeg måtte gå i den 6 mappen, og deretter i den 6 mappen og så til det 6 bilde.. puh!

Dette bildet er tatt i sommer da lille prinsessa mi står å venter på pappaen sin, som er på tur hjem fra jobben. Hun er en skikkelig pappa dalt og hun står ofte å kikker etter han på denne måten.









Jeg velger å gi den videre til


Daisys home


Christines interiør...


Home 4us



loppehjemmet


Ninas Drops



Put It In A Box

7 kommentarer:

Daisys home sa...

Hei! ja skal nå forsøke å ta utfordringen.Takker for det! stilig dette badet ditt,så flott med de fargerike detaljene.klem

home 4us sa...

Tar utfordringen:)
Søtt bilde av lille M.

Torilpia sa...

Hei sann!!
Etter to dager på jobb - hvor jeg overlot ansvaret for mitt syke barn til mine foreldre - må jeg igjen være hjemme for å ta meg av denne hissigproppen som helst vil ha oppmerksomhet 24/7 .. og som hoster som om hele magen skulle kommet opp ..
Bank i bordet for at jeg slipper å få det samme - eller foreldrene mine for den saks skyld ..

Ha ei superflott helg - klemmer!!

vivian sa...

Et herlig bilde synes jeg! ;-)

Hilsen vivian

Sullandullandei sa...

Nydelig og stemningsfullt bilde! Heldig pappa (og mamma) :)

Tusen takk for hilsen i bloggen min, det setter jeg stor pris på!

God helg :)

Laila sa...

Så koselig bilde. Og det var en fin farge på den benken!

Ninas Drops sa...

Hei hei.
Uff så ille med den lille som er syk da. Å så deilig ut med boller...hi hi...

Du den utfordringen har jeg tatt, men i en litt annen form..oki...
Ha en fin fin start på uken.
Drops.