Sider

torsdag 27. mai 2010

Bestemorruter

Jeg er endelig ferdig  med bestemorrute- pleddet mitt! Endelig! Det er satt sammen av 30 ruter i 6 ulike fargekombinasjoner. Jeg hadde store motivasjons vansker på de 10 siste rutene, så det har gått tregt i det siste. Men nå har jeg brukt noen dager på å hekle det sammen og nå er det altså ferdig! Spør om jeg er fornøyd!


Dette er mitt største hekle prosjekt hittil, og jeg er så fornøyd at jeg faktisk har greid å fullføre prosjektet jeg satte igang for noen måneder siden. Oppskriften fant jeg på nettet og du kan finne her på Garnstudio.

Nå er jeg på utkikk etter et nytt hekleprosjekt.... jeg tar gjerne i mot tips fra dere! :)

Hei og hå
Hilsen
Bjørkely

13 kommentarer:

Unknown sa...

Så utrolig flott det var, nydelig ♥ Herlige farger og, du har all grunn til og være stolt ja:o)

Klem line

Fargeheimen sa...

Knallfint teppe.
Linken til Garnstudio er lagret.
Så kanskje vi får oss eit nytt teppe å ha til koselege utekvelder.

Ha ein fin dag.

Anonym sa...

Teppet var virkelig fint. Freshe sommerfarger :-)

Ha en fortsatt fin kveld!

Bringen Blomster sa...

Åhh kor fint! Nydelige farger!!
Synnøve :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åh so fint teppe! Nydelege farga♥ Du er flink!!
Har lyst å lære meg å hekle slike eg og!

Klem M♥

Inga sa...

Kjempeflott!!!! Flotte ruter som er litt annerledes enn de vanlige.

Ha ei god helg :o)

Christine C sa...

Så flott det ble :-))
Det må være en deilig følelse å endelig være ferdig. Likte veldig godt de sommerlige fargene.

Ønsker deg en fin helg.

Anette Willemine sa...

Så utrolig flott det ble, og farvene er nydelige! :o) Jeg er imponert over alle som klarer å sitte så lenge med et håndarbeid. Male, derimot, kan jeg holde på med i timevis!

Ønsker deg en deilig helg!

Klem,
Anette Willemine

meaningmoon sa...

KJEMPE FLOTT♥
Jeg holder på med noe lignende, endel lapper å sette samme:/
God helg til deg!

Anonym sa...

Nydelige farver, det passer flott i lille M sin stol.Klæm fra Tiblemor:-)

-Kamilla- sa...

WOW!!! Dette var bare kjempe lekkert!! Flink du er! Herlig fargekombinasjon var det også :0) Håper du koser deg i helgen, i morgen er det loppis og Grand Prix :0)
*Klem*
-Kamilla-

Anonym sa...

Nydelig! Veldig fine farger i det. Artig variant på bestemorsruter.
klem Igi

nádya sa...

Oh, it is so lovely this crochet bedspread!! I loved the colours as well!!!! great job!!!
Cheers, Nádya