Sider

mandag 15. november 2010

DIY: heklet julekringle

Do it yourself!

Jeg forsetter "jule-heklingen" min. Nå har jeg heklet kringler..
Jeg vil dele oppskriften med dere!


Hekleoppskrift: Kringle
Brunt bomullsgarn, heklenål 2,5

Hekle 4 lm, fest sammen til en ring med 1 kjm.
Hekle 8 fm rundt ringen
Fortsett å hekle rundt til det måler ca. 35 cm.
Fyll med garnrester underveis
Du har nå en lang"pølse" .
 Form den til en kringle og sy fast endene.
Pynt med bånd.

Enkelt som bare det, og utrolig flott og dekorativt!

Lykke til!


Hilsen
Isabelle


10 kommentarer:

Janne sa...

Wow, du er virkelig hekledronning altså:)
Denne var kjempesøt, og skikkelig julete! Nå gleder jeg meg til advent, altså...

Klem, Janne

mimmi-leone sa...

Så flott den ble, kjempefin julepynt !

Hilsen fra mimmi-leone

renate sa...

Så gøy, det vil jeg prøve. Ble kjempefin:)

Lykkeliten sa...

Artig!
Kanskje jeg bør ha noen slike sammen med mine julekuler......

Christine C sa...

Den var utrolig søt og julete :-))

camah sa...

hehe, de var jo søte. alt det en får lyst til å prøve... får legge det til lista.... :)

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Dette ble søte julekringler ☺ Liker bloggen din og legger meg til som følger ☺
God helg!
Klem fra Fru Strøm

meaningmoon sa...

Wow sååå fin, flink du er og takk for du deler oppskriften, denne må jeg prøve meg på!

Katrine sa...

Så fin julekrans! Du har en koselig blogg, jeg legger meg til som følger :o)

LYKKEBO sa...

Å de var fiiiin!! Sånne vil jeg å lage! Men jeg er elendig på oppskrift så vi får se..hehe.. Men prøve skal jeg;)

God kveld:)*Klem