Sider

mandag 25. mai 2009

Tromsø tur...

Oi, oi oi hvor ukene flyr avgårde. Det er ikke så alt for lenge til det er sommerferie! Vi lærere er i siste innspurt og tiden går så fort! Hjemme har det også vært hektisk. Vi har malt litt på huset, laget blomsterbed, plantet og til og med satt litt potet. Det blir veldig spennende å se hvordan det går.



I helgen var samboreren og jeg på en mini weekend i Tromsø. Bare avslapping, kos, shopping og morsomheter og kjendiser! Hehe.. på lørdagen traff jeg skuesepilleren som spiller Roy i Himmelblå og det var jo definitivt et høydepunkt! :) Roy er jo den kuleste på hele Ylvingen!
Det ble mest shoppet sko og klær, og butikken jeg skulle handle litt Greengate i var selvsagt steng for de pusset opp (grrrrr.....)
Men jeg fant en annen liten butikk hvor jeg køpte meg noen fargerike krus og skåler til kjøkkenet.
Sommer er lik farger og jeg trengte noe sprekt til kjøkkenet!
Ellers så har det vært lite blogging på meg i det siste, men jeg skal ta meg en rundt og kikke innom til dere alle etterhvert!
Klem fra meg!

6 kommentarer:

Christina Mari sa...

Fine koppene var. Skal til tromsø en tur om et par uker. Blir kos! ;)
Ha en vidre fin kveld.
Klem C.

ralfefarfars paradis sa...

Fikk skikkelig vårfornemmelse av innkjøpene dine...artig med litt fornyelse ja...

Ragnhild S sa...

Grattis med nytt koppestell:) Lekre farger og fasonger -ordntlig sommerlig:) Du, det bildet fra kjøkkenhylla di; under henger det noen kurver -hvor har du kjøpt de? Jeg har lett og lett etter slike, men umulig å finne!
Klem

LYKKEBO sa...

Så mye fint! Og i de herligste farger!!

Klem til deg:)

Fru Luna sa...

Så gøy at du har vært på tur i Tromsø da :) Fikk du dratt innom Taras på Nerstranda, hvor de også har litt Green Gate produkter?
Jeg har også lyst å møte på han "Roy" :) Han er så kul!

Ha en flott kveld!

Lulebekke sa...

Så synd at du ikke fikk tak i noe fra Green Gate da, men de koppene og skålene du har fått tak i var ordentlig fine!!:)
Går selv å venter på feriepengene så jeg kan få shoppa litt fra Green Gate, de har så mye lekkert!!:D *glede seg*