Sider

torsdag 26. november 2009

Julekransen er oppe

Hei hei alle sammen.

Har fått julekaransen opp, og litt og litt julepynt har sneket seg ut av eskene. :)
Adventstakene er også kommet opp...



Eller så prøver jeg fortvilt å bli ferdig med julegavene, jeg har hatt et mål om å bli ferdig i november... men det ser dårlig ut... Har noen igjen, som viser seg å være vanskeligere å finne til enn antatt..

Eller så drar jeg til hovedstaden om en uke. Ikea, indiska, åhlens here I come! :)
Eller så blir det bare kos, shopping og gode venner!
Gleder meg veldig!

Bjørkely

7 kommentarer:

Christine Louise sa...

Så flink du er :) Kanskje på tide at jeg finner frem julepynten også :)
Klem

Janne sa...

Du har tjuvstartet du;)
Nydelig krans forresten! Kanskje du får fullført julegavene når du er på shopping i Tigerstaden?
Klem, Janne

Thelma Louise sa...

Fin krans.:-) Gleder meg til adventstakene kommer.:-) morro å se alle mulige varianter.:-) Ha en fin fin helg.:-) Klem Gry

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Lykke til på shopping i hovedstaden:)

Torilpia sa...

Står på hodet i julepynt-eskene jeg også .. gruer meg mest til vindusvasken i morgen - før nye gardiner og adventsstjerner henges opp. Minstejenta gleder seg til å få julevindu .. :o)

Ha ei flott helg og koselig første søndag i advent.

-Kamilla- sa...

Nydelig krans :0) Kos deg i adventstiden, håper du finner masssse fint i Oslo!
Nå skal jeg hive meg rundt og begynne å julepynte huset :0)
*Klem*
-Kamilla-

Verandasol sa...

Så koselig krans! Jeg gleder meg sånn til å kunne begynne å finne frem adventsstaken og litt julepynt i dag :) God tur til tigerstaden!