Sider

søndag 6. desember 2009

Julestemning på kjøkkenet...

Kom hjem fra Oslo nå i kveld, og føler meg litt sliten etter en helg med shopping. Har slått meg løs i alle butikkene vi ikke har her i byen. Artig å kommer over ting som man bare ikke finner her.
Søstrene Grene butikken på Karl Johan, var så flott.
Jeg storkoste meg der lenger og fikk med meg litt av hvert, artig...
Var også en tur på ikea å fikk litt ny inspirasjon og ideer.. selvsagt ble det også  noen poser med dilldall :)


(Lysestakene jeg kjøpte på loppis i august,
har endelig kommer opp på bordet)

Hele familien har vært borte i helgen. Mens mor var i Oslo, var far og barn i Vesterålen ,og besøkte familie. Vi kom hjem neste samtidig til et iiissskaldt hus. Brrr.... På med alt av varme. Det hadde vært kaldere her  enn vi hadde trodd.



(Nisseparet er en bursdagsgave fra i fjor fra min mamma, jeg elsker dem!)

Her er litt stemnings bilder fra kjøkkenet, de er tatt forrige helg på morgenkvisten. Alle vi her i huset elsker å sette oss ned til en flott frokostbord i helgene, da sitter vi lenge å koser oss sammen og har det ikke travlet i det hele tatt. Disse morgenstundene våre er så verdifulle for oss.
Nå gleder jeg med allerede til neste helg, for  da blir det bare avslapping , kos, julebord og turnoppvisning for vår del.

Håper alle har hatt en fin helg og er klar for ny uke!

Bjørkely

9 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Høres ut som en flott tur! Søstrene Grene kunne jeg gjerne tenkt meg å besøke!! Og det er jo umulig å komme ut fra ikea uten å ha handlet noe!! :0) Flott nissepar! Jeg har noen "langfot" nisser som jeg er så gla i :0) (Sånne nisser med føtter som bare henger og singler)
Ha en fantastisk uke!
*Klem*
-Kamilla-

home 4us sa...

Koselige bilder av kjøkkenstemningen.
Heldiggrisen som har vært i hovedstaden og shoppa:)

Ja, det er hektisk på jobb. Skal bli utrolig flott med ferie snart:)

Lillan sa...

nydelige julete bilder:))

ha ei fin ny uke!

Lillan

Anette Willemine sa...

Høres ut som du har kost deg!
Så koselig du har pyntet!

Ønsker deg en deilig mandag!

Klem fra Anette Willemine

Jannes lille sted sa...

Hei:9 Høres ut som om dere har hatt en flott helg! Og så koselig bilder du viser

Ønsker deg en fin ny uke
Klem Janne Merethe

Christine Louise sa...

Såå flotte bilder :) Lysestakene passer perfekt nå til jul :)

Klem fra meg..

Mariann Louise sa...

Dette så kjempekoselig gammeldags julete ut:) Skikkelig stemneingsfullt!

Jeg er så glad i Dalahester, og i de lubne røde lysestakene, synes bare det er så stemningsfullt:)

Ida sa...

Hei vennen!
Du - det øverste bildet var RÅLEKKERT! Jeg vet ikke hvorfor - og det er kanskje litt rart - men jeg fikk tårer i øynene... haha, må le litt av meg selv.. ! Men det er helt sant, nesten litt flaut.. menmen.. :-) Det var sååå fint!

Lysestaken fra fretex ja.. vittig.. jeg tror mye av det samme spres over landet.. morsomt når man finner gleden i det samme ;-D Jeg har kjøpt lysene på home & cottage.. måtte skru dem litt nedi, for de er enda litt for tykke :) Skal ha flere - så du får gi beskjed om du trenger handlehjelp ;-D

Klem

Torilpia sa...

Koselige stemningsbilder - koselig kjøkken :o)

Håper dere har fått igjen varmen i huset og at dere koser dere masse disse før-julsdagene.

Ha ei topp helg :o)