Sider

torsdag 24. juni 2010

Feriegaver 2

Da var den siste arbeidsdagen over og jeg har tatt ferie. Det var en rar og følelsesladd dag i går og jeg greie å holde tårene tilbake.. helt til jeg kom i bilen.  Eplekake- skiltene og ikke minst tøflene falt i god smak hos de andre damene og når man gir så får man som regel noe tilbake!
Å gjett, om jeg fikk mye fint. Det er så morsomt med slike ferie-gaver, håper de har det på min nye arbeidsplass også :)
Hos elevene fikk jeg det flotte sølvsmykket. Det var enklet,  fint og helt meg. Eller så fikk jeg en nydelig skål full av godterier, en kubbelys i favorittfargen og en lys lykt fra damene jeg har jobbet mest sammen med. Fra hele skolen fikk jeg den morsome Hadeland vasen. Det passet jo da utrolig bra at jeg fikk blomster fra samboeren og Lille M da de kom hjem, så vasen ble tatt i bruk med en gang. Samborene har nok sett at jeg har hatt noen tøffe dager nå siden jeg har gruet meg til å si farvel til alle og pakke og dra.

Men nå er det altså ferie og jeg skal ikke tenke jobb på mange uker nå. Nå snart skal jeg ta turen til malebutikken å kikke på farger og så blir drar vi til  frisøren for å klippe Lille M.

Ha en god dag videre!
Bjørkely

2 kommentarer:

home 4us sa...

Steike heldig u e!!
Mye fint! Jeg fikk også et smykke fra klassen og en bukett roser med en liten hilsen fra hver elev. Det var bare så vidt ikke stemmen min brast da jeg leste opp alle hilsningene foran elever og foreldre.
Men jeg klarte meg...Har hatt de i 3 år, så det er både trist og godt å ta farvel.

Kjempegodt med ferie.
Ha en god sommer!

Moccashusblogg sa...

Flotte gaver du har fått =) klem fra Monica