Sider

fredag 3. september 2010

Hekla luer

Endelig snart helg!
Jeg er såååå klar for helg. Dette har vært en laaaang uke. Har vært i Bodø på et to-dagers kurs ang. en elev med spesielle vansker. Skal si dere at damene som hold kurset hadde mye informasjon som skulle presses inn på to dager. Er glad det er helg snart så jeg kan få tid til å tenke igjennom alt de faktisk har sagt de to siste dagene for jeg var rimelig sliten i hodet etter kurset! :)



Forrige helg lagde jeg disse to luene og jeg har flere i bestilling. De begynner å bli populær disse luene mine.  Det begynner å bli kaldt her i nord og i morges måtte jeg skrape av bilvinduene! Så lueproduksjonen min trappes opp nå i det kalde høstværet.

Senere skal jeg ta meg en real bloggerunde og se hva dere damer der ute har gjort de siste dagene!

Ønsker dere alle en god helg!

Klem fra
Bjørkely

4 kommentarer:

Monika sa...

Heisan ;)
kor fine luer ;O)
lyst til å dele vilken mønster og tråd
morgen smil fra monika

home 4us sa...

Hei på deg.

Kor flink du e med heklekroken;)

Ja, du satt mæ på en ide, kanskje æ ska lage noen ugle også og selge....hmm

Æ syns den ble kjempeartig.

Daisys home sa...

Kjempeflotte luer du lager!Ser at høsten har kommet hos dere også..Kos deg i helgen,klem sissel

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei så gøy da, å møte andre usa-bloggevenner her inne! Florida er fanastisk og enkelt med barn. Kan tenke meg dere har kost dere og ja! Har du en forkjærlighet til Anne fra Bjørkely eller? Da har du isåfall en bloggevenn i det og for her er det en som kan bøkene og filmene utenatt..hihi... Ha en skjønn kveld!!