Sider

tirsdag 4. januar 2011

- 20 grader!

Da var julen ryddet bort og vi kan møte det nye året med en veldig luftig stue. Hverdagen kom
som et sjokk på hele familien og vi er alle trøtt og daff!
I dag har vi feiret verdens beste mamma som fyller 50 år. Hun ba på ekte
taco-bursdagfeiring, noe som var utrolig godt etter alle de store julemiddagene!
Gratulerer mamma!! ♥♥





Jeg hekler videre....
Jeg får stadig inn bestillinger på luer. Det er sesong for både slalom og skøyting her i byen og folk er mye ute. Høysesong for luer med andre ord.
I tilleg når gradestokken kryper ned til -20 grader ,så det det godt å ha ei skikkelig tøff ull-lue!

Jeg trosset kulden og snek meg ut for å ta bilde i "dagslyset" i dag.
Men vi har lysere dager i siktet og om 1 måned så kan vi se solen over fjellene her!
Gleder meg! :)


klem fra
Isabelle
♥♥




3 kommentarer:

Moccashusblogg sa...

Hej kor kjekt med litt anna bursdagsmat da, trenger noe anna etter all den salte maten i jula. Kjempe flott hue du har laga med noen flotte farga..Takk for koselig kommentar inne hos meg klem fra Monica

Karen sa...

Fine luer :)

Ja lysere tider i vente er godt. I morgen kommer solen tilbake her i Lofoten, men tar vel enda noen uker før den kommer over fjellene her hvor vi bor :) Men det skal bli godt med litt lengre dager etterhvert...

russisk kvinne sa...

Kult! Du har virkelig talent!