Sider

torsdag 12. mai 2011

Velkommen

Det er vår og da er det tid til fornyelse både ute og inne. Jeg har begynt med ytterdøra!


 Jeg har hengt opp en "vårlig" krans, som jeg selv har laget av en vanlig kvistekrans og blomsterlenker fra Kremmerhuset. Velkommen skilt er oppe og en ny-sprayet dørhammer.
Jeg er fornøyd!



I helgen er det dobbelkonfirmasjon her i familien. Jeg har vært effektiv og strøket alt av skjorter, bukser og kjoler ,og nå henger alt klart til den store dagen. Det har meldt fint-fint vær og jeg gleder meg!


Jeg har vært til svangerskapskontroll og fått hørt hjerteslagene til den lille i magen for første gang! Det er helt utrolig.... Hjertefrekvensen var på 150 og ifølge noen så er det jente hvis den er over 140 og gutt hvis den er lavere. Det blir kjempe spennende å se på ultralyden om noen uker!

Klem fra
Isabelle

2 kommentarer:

Precious Home sa...

Så fin krans!

Ha en fin torsdagskveld!

Anonym sa...

Så flott pyntet! så lurt med sprayet dørhammer, vi har en i gull som absoltt trenger en make over. Takk for tips!
Klem