Sider

lørdag 13. august 2011

Årgangs plakater


Jeg har vært på nettshopping. Noe som jeg egentlig ikke er så flink til, men denne gangen er jeg ganske fornøyd. Lille M blir snart 6 år og skolejente, derfor har vi fikset litt på rommet hennes. De rosa veggene er blitt hvite, vi har ryddet ut "småjente" leker og flyttet om. Vi holder på å gi rommet en liten makeover. 

 Hun ville ikke ha opp prinsesse bildene på veggen igjen og jeg har vært ute på shopping for å finne nye, fine bilder. MEN... jeg må bare innrømme at vi bor i en by med svært LITE utvalg i det meste. Jeg ville ha noe annerledes og søtt. Ikke  Hannah Montana o.l.  Derfor ble svaret å gå på nett!

allposters.no


allposters.no


allposter.no

Jeg kom over Allposters og deres gammel årgang avdeling.
 Der fant vi disse flotte plakatene som er bilder av gamle reklamer.
Lille M har selv vært med å velge ut, hun likte de rosa kjolene, dansedamen og ikke minst høyhælaskoene! Plakatene er 30x40 cm
 og skal inn i  hvite rammer før de skal på veggen.
Jeg var så heldig å komme over noen fine på Bohus,
og de hadde kampanje på alle rammene.
Ta 2 betal for 1! Jeg fikk 4 store rammer for 300 kr.
Så nå går vi bare å venter på at de skal komme i posten!


Klem fra
Isabelle

P.S: Har vært innom å kikket på bloggene deres. Men jeg plages med å få lagt igjen kommentarer hos de fleste av dere. Får bare beskjed om å logge inn på nytt og på nytt igjen. Frustrerende! Er det noen som har hatt samme problem??



3 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Så fine plakater.
Må inn å titte på siden dems. ;)
Har du huket av på forbli pålogget hjelper det å fjerne den. :)
Ha en fin dag.

Anne sa...

Hei, og takk for den hyggelige kommentaren inne hos meg! :) Hadde jeg bare fått lov å ha med klappstol på konserten, så hadde jeg nok gjort det....men mener det ikke er tillatt?! Har ikke fått solgt Rihanna-bll. enda, så får vi se hva det blir til da ;)

Fine plakater du har kjøpt til jenterommet! :) Jeg har sort belte i nettshopping, så det er bare å spørre hvis du trenger tips...haha ;)

Og gratulerer med en liten gutt i vente! Vi er visst mange her i blogglandia som venter småttiser fremover :) Gleder meg til å følge deg videre...og masse lykke til! :)

Ha en nydelig søndag!
Klem Anne

Silje sa...

Så koselig blogg du har! Herlig kake du har laget :)

Vil bare si at jeg har hatt samme problemet med å legge igjen kommentarer, men da velger jeg å bruke navn/nettadresse. Kommer da link til din blogg, men uten bilde..

Håper du får en fin uke!
/Silje