Sider

mandag 17. oktober 2011

Nytt i stua


Nå er jeg altså gått ut i permisjon og jeg bruker dagene på å vente..... og rydde. Jeg har termin i slutten av uken og den lille kan komme når som helst.

 I dag var det sofaen som fikk seg en liten makeover, men et sengeoverkast fra JYSK. Jeg elsket, elsket, elsket fargene og mønstrene på det. Det er så herlig å ha en grå sofa, synes alle fargene passer til! Sweet!



Jeg tviholder enda på de lyse, freshe fargene. Vi går vinteren i møte og jeg vet at snart har vi lange, mørke dager i vente her i nord. Derfor vil jeg ta vare på de lyse dagene så lenge jeg kan.

I morgen skal jeg skjemme meg selv bort  med en fotbehandling på et velværesenter. Litt luksus i hverdagen for en høygravid dame. Det skal bli deilig, det!

Klem fra
Isabelle

8 kommentarer:

Sissel sa...

Kjempefint pledd! Hvem hadde trodd at man kunne finne slike skatter på JYSK? Jeg fant mitt vatt-teppe på Obs i sommer og er superfornøyd. Teppet kostet ikke mer enn 250 kr, noe som var mye billere enn de andre teppene jeg har sett andre steder...

Så spennende tid du går i vente da! Håper at babyen kommer snart, slik at du slipper å gå på overtid.

Ha en fin kveld!

Gamletingretten sa...

Så fin og koselig sofa krok :) Likte de avlange vindiene og dalahesten :D klem fra AM

TSAR sa...

Det overkastet var utrolig lekkert!! Her har jeg hatt en uke i permisjon, og har termin sist i oktober...Ordner og fikser i "nytt" hus mens jeg venter. Lykke til!
Tone:o)

Janne sa...

ååå, da m du kooose deg og nyte behandlingen, det er så godt for føtter som bærer tungt:) Fikk det samme like før jeg fødte nr. 2, helt vidunderlig... hun var så flink hun som jeg gikk til, jeg er fryktelig kilen under føttene, men det merket jeg ikke noe særlig til med henne. Det er bra, det!:)

Nydelig teppe, og nydelig blogg, jeg vil følge deg videre:))

Nyt dagene, snart blir det full fart med to! Fantastisk!:))

Klem Janne:)

Anonym sa...

Så koselig stuekrok!
nydelig teppe du har kjøpt på jysk.
Klem

Anonym sa...

SÅ fine bilder fra stua, og det pleddet var lekkert!
Jeg er så enig med når det gjelder de lyse fargene, det er et must nå på høsten og vinteren.. Jeg trenger farger da, ellers blir det så dystert! :)

Ha en fin tirsdag!

Klem Ida :)

Karen sa...

Lekkert, og nydelige sammensetninger av farger :)
Lykke til med nedkomsten og kos deg med redebygging og velvære :)

*klemmer*

Janne sa...

Fresht!
Det pleddet var jo kjempefint! Har de virkelig slike kupp på Jysk?!
Kos deg med redebyggingen og de siste dagene før fødselen (hvis det ikke allerede har skjedd noe da...hihi:)
Masse lykke til!!!

Klem, Janne