Sider

søndag 13. desember 2009

Rosa jul og englepapir

Endelig helg, etter en meget hektisk uke for å si det mildt. Det har vært noe hver eneste dag denne uken,
to julesammenkomster i forbidnelse med jobb, nissemarsj, turning, turnoppvisning og juleavslutning med klassen... men nå er det heldigvis ingenting annet enn kos fram til jul...
Har ikke fått tid til å drikke gløgg enda, og langt i fra bake alt som skal bakes...
Men etter turnoppvisning i dag er det bare gløgg og baking for min del :)



Min Lille M har rosa jul på rommet. Fant masse fin julepynt i pasteller og rosa da jeg var i Oslo. Dette julehjerte er fra Åhlens.. Resten har jeg ikke fått tatt bilder av siden det er mørketid og ALDRI lyst når jeg er hjemme... liker ikke å ta bilder med blitz, men må vel bare get over it
  siden solen ikke kommer tilbake før 6 februar!



Har begynt å pakke inn gaver, men er ikke ferdig enda. Dette er kosearbeid som jeg sparer litt på, så har en hel haug med poser som skal pakkes inn en koselig kveldsstund.
Gleder meg. Fant dette nydelige papiret på Nille i år, syntes det var så flott!
Lappene har jeg selv laget.

Dere er sikkert også  travelt opptatte alle dere andre der ute
så håper at dere greier å nyte denne delige førjulstiden!

Bjørkely

4 kommentarer:

Janne sa...

Nydelig papir, og enda finere lapper:) Kos deg med bakst og gløgg, høres ut som du fortjener det nå!
Klem, Janne

-Kamilla- sa...

Er litt svak for pasteller til jul ;0) Pent hjerte :0) *Me like*
Skal på juleshopping med en venninne i morgen, gleder meg!
*Klem*
-Kamilla-

home 4us sa...

Nydelige saker!
Så de hadde rosa julekuler på clas olhson:)

Torilpia sa...

Artig med rosa jul - kanskje spesielt til små prinsesser :o)

Er nok mer rød-grønn-gull selv ..
veldig tradisjonell. Men har drøyd det lilla, hvite og sølv mye lengre enn vanlig i år .. så kanskje man er litt på gli :o)

Det innpakkingspapiret var jo veldig fint - på Nille er det kanskje ikke så dyrt heller? Søte tags til pakkene :o) Har laget noen selv også .. men må nok til pers med å lage enda flere er jeg redd .. :o)

Ha en flott tirsdagskveld - kos dere i førjulstida - klem!