Sider

fredag 16. januar 2009

Inspirasjon: Jenterom

Putetrekkene fra forrige innlegg fikk igang interiør gnisten min. Jeg fikk så lyst til å begynne å orden og fikse og pynte og slike ting. Jeg har bestemt meg for å orden litt på Lille M sitt rom. Der er det en stor tom vegg som jeg bare ikke aner hva jeg skal gjøre med...
Jeg bestemte med for å søke litt på nettet for inspirasjon. Det skulle jeg jo aldri har gjort for nå bobbler jeg jo over av ideer.... men hvor skal jeg få tak i alle disse tingene som jeg bare må ha nå???
Jeg fant noen flotte inspirasjonsbilder fra Potterybarnkids.com




Ugle tema

Svalt og lysegrønt. Dette er en av favorittene



Blomster og sommerfugler


Her er den soleklare favoritten. Er det ikke nydelig? Med lyskrone og greier.
Rosa, sukkersøtt og herligt!



Med matchende kjøkken???? :)
Oi, oi, oi har enn bare hatt tid, penger og de rette forhandlerne...
God helg til alle
der
ute i
blogglandia!

3 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Ja det er jo bare helt nydelige bilder der=) Likte spesielt det øverste med greina og fuglene jeg.
Drops.

Ninas Drops sa...

Hi hi...
Ja mye fint, tror kvaliteten på disse varene er litt høyere enn Ikea...

Ragnhild S sa...

Så flotte rom! -Og deilige "prinsessen-på-erten-senger"!
Ønsker deg en fin helg!