Sider

søndag 14. mars 2010

Hekledilla!

Nå er det lenge siden forrige innlegg, men her ser dere altså hva jeg har holdt på med! :)
Jeg har også blitt bitt av basillen... heklebasillen..
Har fått et lite "oppfrisknings kurs" i hekling hos mor og tante.

En variant av den svenske OL luen..
Disse blir det flere av! Skal ha med garn og heklekrok på flyet når vi drar på tur!
Artig å lage, og det tok bare noen timer!
Fin ble den også. Lille M kunne ikke tro at mamma hadde laget den
fine luen :)

Mamma kom med disse til Lille M.
Musetøfler!
Var de ikke morsomme??

Eller så har jeg så smått begynt å forberede pakkingen,
.. og jeg har laget huskelister i lange baner.
Er glad i lister. De er til stor hjelp for mitt glemsomme hode.
Bare 1 uke igjen!

Nå er det Himmelblå! :)

Bjørkely

8 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Å fin lue og nydelige musetøfler:-) kjenner meg godt igjen i den hekledilla følelsen. Lett å bli hekta. Jeg også er det for tida.
Klem Janne Merethe

Unknown sa...

Så fin lue og herlige musetøfler :) Har lyst til å prøve å hekle igjen selv, og iallefall etter dette innlegget! Takk for titten hos deg!
Ønsker en finfin søndagskveld :)
Klem Anki

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Så nusselige musetøfler da:-)
God søndag!
Jeanette

LYKKEBO sa...

ååå den var fin!! Flink du er da!
Jeg har også blitt hektet på hekling..hehe..Denne luen likte jeg, kanskje det blir et nytt prosjket;) Søte tøffler!

Klem

home 4us sa...

Nydelige tøfler:)
Jeg har faktisk også produsert ett par slike OL-luer. Da jeg kjøpte garnet spurte faktisk garndamen om jeg skulle ha det i de svenske fargene!!!??
hallo! midt under OL!

Ha en fin tur til Florida, når den tid kommer, så kan du tenke litt på oss som sitter i snøskavellen med blodappelsin og ising i tennene...
God påske:)

Lykkeliten sa...

Kjempefin lue! Sikkert kjempestas at mamma har laget den=) Og de musetøfflene var jo bare aldeles herlig!
Ferien "begynner" jo med planleggingen og pakkingen, det er så koselig!

Ha en Fin uke=)

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Så flink du er, og for noen fine ting du har laget.
Morro å følge med deg!

Klem fra meg

Daisys home sa...

Så flotte ting du har laget!Misunner dere som har teften på dette,for det har ikke jeg.Ha ei flott helg og kos deg videre med heklingen,klem sissel