Sider

søndag 28. november 2010

Adventslys

Så tenner vi et lyd i kveld....
Da var det advent og ventetiden er kommet. Den koseligste tiden på året.  Jeg hadde ingen plan for adventslysene i år annet enn at jeg hadde kjøpt meg nye tall på Hemtex.Jeg ante ikke hva jeg ville gjøre med lysene i år så jeg satte meg å kikket litt på gamle innlegg fra bloggen i går. Jeg har jo faktisk fått dokumentert kransene både fra 2009 og 2008. Jeg hadde helt glemt av at jeg kjøpte dette brettet i fjor og da jeg så kransen fra i fjor kom inspirasjonen til meg og jeg fikk laget årets krans på et øyeblikk!


2010


I år ble den slik. Granbar fra egen hage, sopper som er kjøpt på romjulssalget i fjor.

I fjor så den slik ut:  (trykk på årstallet for å se innlegget)       2009


året før så den slik ut:     2008



Det er morsomt at bloggen har blitt en slags dagbok og at jeg har holdt på så lenge at jeg kan ta slike
tilbakeblikk. I år hadde det nok ikke falt meg inn å bruke lilla lys, men det er jo morsomt å se hvordan man
hele tiden forandrer smak når det gjelder interiør :)
Den eneste gjengangeren alle årene er granbar.
Granbar er en sikker vinner når det gjelder å pynte til jul!

Nå skal jeg pakke inn litt julegaver og høre på Kurt Nilsen sin julecd!
Jeg elsker sangene nr 9 og 13!
Er det flere som har kjøpt den??


Isabelle

7 kommentarer:

camah sa...

Det ble en kjempe fin adventsdekorasjon.
For å være helt ærløig har jeg nettopp hentet advensstakene til vinduet ned fra loftet.... så langt har jeg kommet.... :) Men nå får jeg lyst til å lage meg noe sånt..

Katrine sa...

Så fin adventsstake! Det er jammen en koselig tid :o)

Lilliannes verden sa...

Artig å sjå utviklinga :) Stilen andrar seg jammen fort :) Årets adventsstake vart uansett kjempeflott altså :)

Anonym sa...

Det var nydelig, nu fikk æ inspirasjon..
Tiblemor

Silje sa...

Koselig adventstake, morsomt å se hvordan stilen har endret seg.

Eeeelsker KurtNilsen cd'n, her går "Auld lang syne" på repeat hele dagen..

:)

-Kamilla- sa...

Nydelig adventstake, så gøy å se forskjellen fra år til år. Her hos meg forsvant også lilla *Smile*
Kos deg!!
*Klem*
-Kamilla-

Karen sa...

Fint med adventskubbelys :)
Men jeg er kjedelig og tradisjonel, så jeg kommer ikke utenom de vanlige mørkelilla :) hehe....

God helg!
*klem*