Sider

onsdag 22. februar 2012

Scrabble ring

Jeg nevnte i forrige innlegg at jeg skulle lage meg ring! Jeg har også nevnt i et annet innlegg
at jeg har ønsket meg en scrabble ring med bokstaven M.
Nå har jeg endelig en!



Jeg har kjøpt  vintage scrabbletiles i tre og ringer på Etsy.
 Så har jeg limt bokstaven på ringen med spesial lim.
Fiks ferdig!

Vil DU ha en slik ring?

Jeg selger en ring med ønsket bokstav for 65 kr inkludert porto
Selve ringene er justerbare og sølvfarget.
(Har de fleste bokstavene, men ingen flere M`er  og B`er)
Ta kontakt på bjorkely@live.no hvis du er interesert!

Klem fra
Isabelle

4 kommentarer:

sa...

Digger de trebrikkene med bokstaver :) Legger du ut link til butikken på Etsy ??
Jeg har lagt meg til som følger av den herlige bloggen din :)
Klem Anette

Anonym sa...

Så herlige ringer!!
Klem

Veien til frihet sa...

Så kule :)

Ønsker deg en fortsatt fin dag
klem klem

Bolettes hus sa...

Sååå kul den ble!!!
Kari