Sider

torsdag 29. oktober 2009

Zink hjerte

Da har denne frøkna vært på shopping igjen. Kjenner det blir vanskeligere og vanskeligere å motså… spesielt nå når julevarene er kommet i butikken. :)

Interiør 2009 052

Zink hjerte fra kid. Har et lite som henger på kjøkkenet, dette er større og skal henge i gangen. Det skal matche zink lykten somjeg kjøpte på  loppisen for noen uker siden ( se noen innlegg lengre ned)

Interiør 2009 056

Er også på utkikk etter et zink lyshus... er det noen som har sett det i noen nettbutikker, så gi meg et tips!

Eller så vil jeg bare ønske alle sammen en god helg!

Bjørkely

6 kommentarer:

Bolettes hus sa...

Jada, du også har vært på KID. Jeg har også et par av disse hjertene som jeg kjøpte før sommeren..... Det som er veldig gøy er jo at man kan kjøpe akkurat samme i flere interiørbutikker, men da minst dobbelt så dyrt....
God helg!
Klem Kari

Therese fra huset med de rare i sa...

De er så fine! Jeg har desverre ikke funnet noen av de da:P Litt sent ute tenker jeg:D

Simple Lovely sa...

Hei! Og takk for koselig kommentar hos meg:)
Og for et fint hjem du har! Gøy å oppdage nye blogger:) Legger meg til som følger jeg?:)

Forresten, Likte spesielt godt prinsesse skiltet!

Hilsen Julie Helen

Janne sa...

Så fint det var! Ser koselig ut hjemme hos deg:) Håper du og dine får en riktig god helg!
Klem, Janne

Daisys home sa...

Så utrolig morro at de også har begynt å få mere og mere interiørting og tang på Kid.Denne var jo skjønn da.Ikke så ofte at jeg er på denne butikken da det er så langt til nærmeste.Men fråtser dess mere når jeg en sjelden gang er der.Ha ei fin helg,klem p.s tror jeg såg at de har zinkhus inne hos frk.doris nettbutikk eller var det Boligfryd.

LYKKEBO sa...

Jeg er så enig!!
Gir meg selv kjøprforbud, men det funker ikke..hehe..

kjempe søtt hjerte:)
Klem