Sider

lørdag 24. oktober 2009

Oreo dessert

I helgen er mannen i huset ute å reiser med jobben, så jeg og lille M har skikkelig jentehelg hjemme. Akkurat nå sitter vi å venter på at den nye tingeling filmen skal begynne på Disney Channel! oi,oi,oi hvor spennende det blir :)




Ble så lei i går at jeg har vipset sammen en “Oreo-dream-fantasi-dessert”. Lag på lag med med himmelske smaker! :)
Den ble ikke så værst faktiskt, den var kjempe god. Dette trenger du: 2 pk oreo kjeks, 1 pk fløte, 1 pk kremost naturell, melis, 2 pk daim mousse
Slik er den laget.
1. Hele oreo kjeks deles i to og legges i bunnen og litt oppover kanten av skålen.
2. Toro daim mousse heles oppi skålen og det avkjøles i ca 1 time.
3. Ha på et lag med knust oreo kjeks
4. Øverste laget er krem med naturell kremost og melis
5. Pynt med knuste oreokjeks…
Nam, nam, nam…
GOD HELG!

Isabelle

6 kommentarer:

Christine Louise sa...

Nam nam, jeg pleier av og til å lage oreo kake. Og det er såååå godt :)

Ha en flott lørdag..

Jorid + NOE Blog sa...

Mmmm, så godt det så ut!

GOD HELG!
Klem J

Verandasol sa...

Oioi, dette så farlig godt ut! Jeg elsker oreo-kake, så denne hadde nok falt i smak hos meg :D

home 4us sa...

Holy moses, den må jeg prøve. Høres ut som det er noe for min gane.

Og det høres ikke ut som det er noe for min bedre halvdel, bortsett fra kremen da:) Så da får jeg vel hele herligheten for meg selv:)

Ha en fin søndag!

Janne sa...

Så smart å lage en litt enklere utgave enn kaka! Mmmm...må prøves!
Håper du har hatt en fin helg, og er klar for ny uke:)
Klem, Janne

Daisys home sa...

Smaker sikkert himmelsk!Får vel prøve denne ut en dag.Klem