Sider

mandag 1. februar 2010

3 i 1

Hei hei!
I dag da jeg kom på jobb lå denne på plassen min. Hadde helt glemt av at jeg hadde bestilt den hos ei på jobb. Det er Tuppeware og matboksene heter Babushka.
Som lærer har jeg sett min del med matbokser med fancy motiver som er flotte å se på,
men som er veldig små og upraktisk for de søte små som faktisk skal bruke dem.
Disse er både tøffe og praktiske som bare rakkern!


Denne boksen er genial. Jeg har kjøpt denne til oss for å teste den ut. :)
Kanskje blir dette den perfekte matboksen til Lille M, når hun
blir skolejente til neste år.


Tre bokser i en. En til brødkriver og en til frukt og grønt.
Ser for meg at den oransje boksen blir vel kanksje ikke brukt oppi boksen...
jeg gleder  meg til å smøre mat i morgen!

Lurer på hva slags  deilig snacks jeg skal putte i den grønne boksen?? :)

Bjørkely

3 kommentarer:

Janne sa...

Supersmart!!! Jeg har en sånn liten gul boks, uten at jeg vet hvor den kommer fra... Genial til frukt og grønt i matboksen!
Kasper har matboks fra Blafre. Kul design, men den er litt upraktisk og stor. Fort slitt og bulkete blir den også, så det blir med den ene boksen... Kanskje det blir Tupperware neste gang? ;)
Klem fra Janne

Cecilie sa...

Så lurt!
Spennende for de små å få mange bokser med overraskelser i. :)

Koser meg på bloggen din!

ha en fin dag!

Klem, cecilie

Torilpia sa...

Sånn tre-pk har vi også .. i litt andre farger da .. samt en av de mellomstore i rosa i tillegg. Den rosa er selvfølgelig favoritten til Miniprinsessa .. men stort sett vil hun ha lego-boksen eller prinsesse-kofferten ... Fant ut at den tre-pakningen var fin på tur.

Ha en kjempefin tirsdagskveld :o)