Sider

onsdag 17. februar 2010

Cookie jar...

Dette glasset fant jeg på loppis i høst
(det var helt nytt) til 5 kr.
Har to mindre også. Men et enkelt klistremerke fra panduro har det kommet til
sin nytte som kake glass.. eller på godt norsk  et cookie jar..

Veldig pent og dekorativt synes nå jeg.
Det pyntet fint opp på benken.
Men merker at det er veldig fristende for både store og små
å ha kakene synlig  framme på denne måten...
Vi kan være noen skikkelige kakemonster alle sammen.

Eller så ser jeg fram mot helgen og vinterferie i neste uke.
 Det er rart når man runder onsdag,
så er liksom ikke helgen så langt unna. 
Er dere ikke enige?

Klem
Bjørkely 

5 kommentarer:

Huset på terrassen sa...

Helt enig at når onsdagen begynner å ebbe ut er det bare å telle ned mot helga :) Stilig kakeglass, ungene her i huset hadde nok tømt den hver dag...hehe ! Ha en strålende onsdag og fin helg :) Klem Linda

(eddas) sa...

Utrolig hva et ord kan gjøre seg på glasset:)
klemmer

Christine C sa...

Det ble jo et helt nytt glass ut av det - dekorativt og fint (og veldig fristende det innholdet da)!

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min:-)
Så lur ide, jeg har faktisk et sånt nytt glass jeg også, jeg må jo bare få tak i et sånt klistremerke!
Og for å få det enda mer schabby chic: kanskje binde et blondebånd rundt toppen?
Hilsen Jeanette:-)

Torilpia sa...

Det er jo allerede i morgen helga starter .. i tillegg til vinterferien .. :o)

Smart med stickers på glasskrukken - straks mer dekorativ og stilig :o) God idè!!

Ha en fortsatt fin torsdag - klem!