Sider

mandag 23. mars 2009

Makeover: Krans

I dag er jeg hjemme med sykt barn. Lille M har hatt feber hele helgen. Er det ikke rart at barna alltid blir syke i helgene.... slik er det i alle fall her i huset.
På legevakten tok de prøver opp og i mente og fant ut at hun hadde et virus,
så medisin hjelper ikke. Vi må bare vente til det går over, rett og slett.
Så her sitter vi og venter :)


I helgen har jeg tatt for meg en gammel krans. Den var blitt så stygg og fæl, den har tydeligvis ikke tålt å henge ute. Det var en typisk høstkrans med røde bær.
Bærene var ikke røde lenger men grå og den var beynt å falle fra hverandre.
Jeg syntes jo det var synd å skulle kaste hele kransen,
så jeg klippet av pynten som var på og sto igjen med en flott kviste krans...

På kremmerhuset bugner det nå av borddekorasjoner, konfirmasjonssesongen nærmer seg jo, så der fant jeg en blomster lenke jeg surret rundt kransen.
Det er nå blitt en søt og vår inspirert krans som skal få henge på ytterdøren.
Jeg ble kjempe fornøyd, og det kostet meg bare 39 kr!

Nå er det bare to uker til påske og jeg har litt lyst til å pynte litt. Det er rart at på denne tiden av året har man lyst på farger. Jeg har lyst til å pynte kjøkkenet i lyse pasteller . Må vel kanksje holde ann en uke til, eller... vi får se.
Når begynner dere å pynte??

6 kommentarer:

Christine Louise sa...

Wow, så utrolig vakker kransen ble :) Virkelig flott..Klem

LYKKEBO sa...

For en fiiin krans! Kjempe fin på knaggen med det søte hjerte:) Og jeg er så GLAAAAD!!! Tenk at jeg vant!! Fantastisk kjekt!!:0) jeg sender deg en mail:)(Jippi..noe spennende i posten-og ikke enda en regning!!hihi..)

Ha en herlig kveld!
klemmer fra meg:)

Torilpia sa...

Så nydelig den ble .. ikke så mye som skal til noen ganger :o)

Jeg pynter ikke til påske før palmehelga jeg .. men noen gule blomsterplanter og tulipaner etc det kan det jo bli - flere uker i forveien :o) Tulipaner og påskeliljer er noe av det fineste jeg vet til påske.

God bedring til barnet - du får kose deg så godt du kan hjemme.

Stor klem!!

Ninas Drops sa...

hello.
Pynt i vei du...
Jeg tar frem litt og litt...Ikke det at jeg har så mye pynt da...

Så fin kransen din ble=)

Men uff så leit med sykt barn. Det er så ille når de små ikke føler seg vel.

Ha det så fint der kan da.
Hilsen Drops=)

[ barn i heimen ] sa...

Den var kjempefin! Du må være stolt av den der!!

Minner meg på at jeg burde ordna opp i inngangspartiet... Får gjøre det før helga:)

Ha ei god uke - og nyt kransen!

Ida sa...

PYNT i vei - våren er virkelig rett rundt hjørnet - og det er lurt å være litt forut for den :) Gleder meg til så se våååårbilder fra deg!

Den kransen ble rett og slett NYDELIG - må visst på kremmerhuset jeg og finstusse litt på min krans :) Hihi... lenge leve inspirasjon :)

Håper prinsessen er frisk igjen - ikke noe særlig for de små å bli syke !

God bedring! KLemmer fra Ida