Sider

onsdag 8. april 2009

GOD PÅSKE

Da var det blitt påske i heimen. Det skal bli deilig å ha litt ferie.
Været ser foreløpig fint ut og alt er klappet og klart til kos og hygge.

Nå har jeg pyntet til påske. Fikk en bukett med
20 tulipaner hos samboeren som jeg måtte
dele opp i to vaser... så da blei det tulipaner
i stua og på kjøkkenet...

Stuebordet

Påskeharen har vært her...........



..... og fylt opp egget til lille M
*
*
*
*
*
Da gjenstår det bare å ønske dere alle en
GOD PÅSKE!!
Klem fra meg!

5 kommentarer:

Christina Mari sa...

God påske til deg å!:)
Klem C.

Ninas Drops sa...

deilig med påske og litt fri...
kos dere=)

frk.B sa...

Så fine bilder da!
Ja, nå er det påskeferie og det er deilig!
God ferie!

Christine Louise sa...

Nydelige tulipaner :)

Nyt påskeferien, nå tar jeg også ferie, og det er deeeeeilig :)

Klem fra meg..

home 4us sa...

koselige bilder. Det påskeegget så fristende ut:)
Er tilbake fra fjellet og skal nyte den siste dagen hjemme.
Nyt den siste dagen av påsken før moroa begynner igjen!