Sider

søndag 23. august 2009

Nytt på soverommet

August 2009 064

Jeg har lenge hatt lyst til å fikse opp soverommet litt, og nå har jeg endelig kommet meg til. Jeg har tidligere hatt en innlegg fra soverommet og det kan du se her. Slik så det altså ut før. Slik ser det ut nå:

August 2009 063

Jeg har kjøpt nye nattbord fra Ikea. Hemnes serien er så flott og disse nattbordene har vært på ønskelisten lenge. Bokstavene er fra Kremmerhuset.

August 2009 052

Nye bilder, lampeskjermer og puter og et nytt sengeoverkast. Noe fra ferie og noe fra Ikea. Paletten går i hvit og beig.  Legg merke til den hvite dalahesten på nattbordet. Den er en av favoritt tingene mine i rommet.

 

August 2009 059

Vi er så heldig at vi har verandadør inn til soverommet.  Jeg har ofte sengklærne hengende ute, da er det så herligt å friskt å legge seg om kvelden.  Sengeoverkastet er tynt og lett, noe som gjør at der er fort gjort å ta av og på. Det tar heller ikke så stor plass i skapet når det ikke er på sengen.

Ellers så har det vært en flott helg. Vi har ryddet i kjelleren og kastet masse. Det er så deilig å bli kvitt litt skrot!

Klem fra

Bjørkely

10 kommentarer:

Christine Louise sa...

Så lekkert det ble.. Lyst og flott :)

Christine C sa...

Så fin og rolig stemning det ble på soverommet deres...nydelige farger :)
Ha en fortsatt god søndagskveld.

Janne sa...

Så fint det ble:) Lyst og delikat; I LIKE!
Sov godt;)
Klem, Janne

Daisys home sa...

Dette var virkelig lekkert!så fint du har stæsjet,likte godt hesten og bokstavene,klem

Monica sa...

Nydelig og lyst soverom:) Gratulerer:) Håper du får en fin uke..

home 4us sa...

Ååå,så lekkert. De nattbordene sikler jeg også etter:)
Nå fikk jeg også lyst til å ta en sving over soverommet:)

Silje sa...

Så flott!!
De nattbordene er kjempefine, prøver å overbevise mannen om at vi trenger slike..
:)

LYKKEBO sa...

Lekkert!! Herlige farger! Alt så gjennomført..
God ny uke:)

Klem

Linda S sa...

Nydelig blogg du har, med fine bilder :)

ninabakke sa...

Lekkert :)