Sider

søndag 8. november 2009

Bursdag!


I helgen har vi feriet to bursdager. Min kjære tante ble 40 år i går, og i dag var det min tur. Bursdag og farsdag på en om samme dag. Vi begynte feiringen på fredag med reker og har feriet 3 dager til ende med kaker og god mat!
Bildene er tatt med mitt splitte nye Canon speilreflekskamera, som jeg fikk av min kjære, snille, flotte samboer! Tusen takk!



Dette kom på lørdag fra Boligfryd. Det er bursdagsgaven til meg selv! Endlig har jeg blitt en stolt eier av et flott sinkhus. Gleder meg til å få det på hyllen og få lys i det!



Hos mamma fikk jeg denne flotte engelen og
 penger som jeg skal spare til jeg drar til hovedstaden om noen uker.
(litt dårlig bilde, kan ikke slå av blitsen på ny kamerat enda :) 



Hos min flotte tante fikk jeg denne. Endelig er jeg lykkelig eier av en marimekko veske. Har ønsket meg den siden vi i sommer, da vi var innom Marimekko butikken i Luleå!
Tuuuuuuuuuuusen, tusen hjertelig takk tante!!

Eller så bugner det i stuen av roser, tulipaner og orkideèr!

Jeg har hatt en strålende helg, og en
"canon" -bursdag!!

Bjørkely



7 kommentarer:

Janne sa...

HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR, JA DEG VIL VI GRATULERE...!!!
Høres ut som du har hatt en super feiring av dagen din:) Og så flotte gaver du har fått!!
Nyt siste rest av søndagskvelden:)
Klem, Janne

Christine C sa...

Gratulerer med dagen! Så mye fint du har fått...ønsker meg veldig et sinkhus jeg også, så vi får se om nissen synes jeg har vært snill jente i år :) Kos deg med gavene og resten av dagen!

home 4us sa...

Gratulere så mye med dagen:)

Mye fint du har fått deg må jeg si. kunne også tenkt meg en slik veske:)

Klem fra meg!

Christine Louise sa...

Gratulerer såååå masse med dagen :)
Håper du har hatt en fantastisk dag.

Klem fra meg..

Cecilie sa...

Flott blogg du har! Oppdaget deg først nå, og her kommer jeg gjerne igjen!

Skjønt zinkhus du har fått deg - det er jo bare drømmen å ha på hylla! :)
Gratulerer med dagen! Jeg fyller til uka, faktisk.. hehe..

God søndagskveld!

Klem, cecilie

Daisys home sa...

Gratulerer så masse med bursdagen!Ser at den er blitt feiret,og så fine gaver da gitt!klem

-Kamilla- sa...

HAPPY BIRTHDAY!!!
Nydelige ting du har fått, dette må da virkelig være en "Canon" bursdag :0)
*Klem*
-Kamilla-