Sider

fredag 14. mai 2010

Treet i gangen..

Langhelg, fint vær og bare hygge!
Endelig kom våret til oss her i nord også. Vi har hatt herligt vår vær i dagesvis nå, og det ser ikke ut som det skal gå over på noen dager heller!

Har fått ryddet og vasket huset, raket litt i hagen og satt opp trampolinen....så i dag skal vi på utflukt over grensen.



Her er et bilde av treet mitt i gangen. Det er egentlig en gardinlengde som er trukket over en ramme og stiftet fast. Det var min tante og onkel som gjorde den jobben. Jeg elsker det treet, det gjør liksom hele gangen og det er det første du ser når du kommer inn her i huset.

Ønsker dere alle sammen en god helg!
Nå skal vi kjøre å ta en svenkehandel..

Bjørkely

3 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So stili det var!! Gjorde verkeleg mykje utav seg!

God helg☺

Klem M♥

tinemari sa...

Det treet var utrolig fint, om jeg bare finner rette stoffet så kommer jeg nok til å kopiere ideen. Det er en fin blogg du har.

hilsen
tinemari

Lykkeliten sa...

Stilig! Det var kjempe fint=)
Ha en fantastisk helg!