Sider

mandag 20. juni 2011

Interiørdrøm i Sverige

I helgen dro vi til Haparanda i Sverige for å shoppe på IKEA. Vi shoppet en henger full, men tilbake til det en annen gang. Nå vil jeg dele noen bilder fra det flotte hotellet vi bodde på, som var en interiørdrøm! Hotellet heter Cape East og var en egen liten drømmeverden i en ellers litt trasig  by.


Resturangen


Glassverandaen/ Vinterhagen


Matsalen
Dekket og klart til middagsgjestene 
Enkelt, men så utrolig gjennomført og fint!


Nydelige detaljer. Har så lyst på en slik flaske, men de var selvsagt fri på IKEA


Jeg forelsket meg helt i tapeten. Den var så nydelig!


I lobbyen hadde de gått for en mer moderne og trendy stil


Gant puter pyntet opp både i lobbyen og på rommene.


Sjekk den flotte staken. Den var høyere enn meg!

Nydelig hotell. Jeg kunne godt ha tenkt meg å dra tilbake og besøk spa avdelingen deres.
Gå inn på nettsiden og se mer på det flotte hotellet!

Klem fra
Isabelle

3 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Oi, for et fint hotell!! Lyst og trivelig, og helt min stil!! Slik tapet har jeg vært på jakt etter lenge, men finner ikke... Vet den finnes med grønne og blå ranker også. Ramler du borti hvilken tapet det er... så skrik ut ;0)Jeg roper til deg dersom jeg finner det ut først :0)
*Klem*
-Kamilla-

Bluggi buggi blogg sa...

Så ut som et fint hotell. Det er så kjekt å komme til et hotell som er innbydende :)
Ha en fin dag
Trude :)

Anonym sa...

The planet financial state includes put into practice serious utilisation of your vinyl baggage because they're easy to generate, will be low-priced to receive plus reside more. replica chanel handbags All these benefits will be handy however generate river everyday living insecure. hermes replica The thought this they can be low-priced usually means they can be extracted speedier men and women, a travel luggage can be eradicated when made use of use-and-throw wine beverages and also baggage. Following on from the vinyl baggage find the ocean base, people reside now there frequent without the need of decomposing creating gigantic ecosystem wreckage. gucci outlet Urbanization includes fuelled a phenomena a co2 is rather powerful while in the towns. A vinyl baggage usually are cast out of fabricated polymers which may without difficulty expect mixed models plus styles. Alternative polymers is often fashioned within narrow pictures such as types plus bits. louis vuitton replica A resulting vinyl baggage will be established without difficulty with the suitable experts when use-and-throw plus robust parcels scenarios plus use-and-throw taking baggage.