Sider

fredag 19. august 2011

Cup Cakes/Muffins tårn

Her er cup cake/muffins tårnet som søskenbarnet mitt lagde til Lille M sin bursdag. Lille M hadde ønsket seg et slikt og gjett om dette falt i smak! Helt nydelige kaker!
En fryd for øyet og ganen!




Hvilken 6 åring ville ikke likt dette??
Har jeg ikke et fantastiskt søskenbarn?? Det synes nå i alle fall jeg!
Tusen takk Lotte! :)

Bursdagen var utrolig trivelig. Fiskestangen vi hadde kjøpt henne falt i smak
og blir været bra skal vi ut å prøve den i morgen.

Klem fra
Isabelle

4 kommentarer:

Sissel sa...

Sukk (og stønn!) Skulle ønske jeg var 6 år og slapp å tenke på kalorier... De så virkellig lekre ut, dette kan hun tydeligvis!!!

Og fiskestang var en veldig fin og fornyuftig gave, ønsker dere fint vær og skitt fiske!

God helg!

Unknown sa...

Nydelige Cupcakes ;o)) Heldig prinsessa di ;o))
Jeg skal prøva meg for første gang i helgen på iceing til muffins..håper de blir like fine ;o))
Klemmer Elisabeth

Lotta sa...

LEKKERT!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Så nydelige cupcakes!
De så jo sååå gode ut, herlige stativet altså! :)

-Ida
(Interiør drops)