Sider

torsdag 22. mars 2012

Foxy!

Ny pakke i posten! Ja, tror det er siste på en stund. ;)
Har bestilt den på Etsy, selvsagt!
Hekla lue til lillebror





Morsom lue som passet perfekt!
Den satt som et skudd på vår minste, lille M... ;)
Er blitt skikkelig glad i rødrever, det finnes så mye fine revemotiver der ute nå. Her er noen av favorittene:

Trykk på bildene for link


Nydelig kort


Kule puter!


Cupecake pynt!


Jeg er herved inspirert til å lage både det ene og det andre
Min nye interesse for dette motivet kan kanskje ha noe med navnet til lillebror å gjøre! ( mer vil jeg ikke si om den saken;)

Ha en god torsdag og en enda bedre helg!

Isabelle

2 kommentarer:

Veronika sa...

Det var en kjempeflott lue:) Lillebror her i husert er fan av ulv, rev og bjørn- jo skumlere, jo bedre. Ønsker deg ei fin helg

Anna Therese sa...

Kjempe søt lue :) En slik lue skulle eg ønske at eg eide selv! Elsker rever :) Ligger meg til som følger på bloggen din eg. Ha en fin kveld videre :)