Sider

fredag 2. mars 2012

Gammelt nytt

Jeg har brukt vinterferien til å rydde i skuffer, skap og kjeller. Til nå har jeg ikke mindre enn 4 banan esker med saker og ting som skal gis bort til første og beste loppis .
(Jeg kunne kanksje holdt mitt eget loppis med alle de greiene :)

I all ryddingen fant jeg denne gamle IKEA lampfoten. Gi bort eller beholde? Lampen fikk jeg hos mamma da jeg enda bodde hjemme på pikerommet... så den må være noen år nå. Den har stått i kjelleren og samlet støv i massevis av år nå på grunn av sin stygge skjerm og svarte farge . Her skulle jo alt være hvitt, hvitt, hvitt. Jeg kjenner at jeg er litt over det altomfattende hvite nå og jeg begynner å plukke fram mer og mer svart/grått.
Jeg elsker hvit-svart kontrasten i interiøret.



Lampen beholder jeg. Den har fått ny skjerm fra Skeidar og står nå i stuen.
I like it!
Det er morsomt å se at trender og smak kommer og går.. og kommer tilbake igjen! :)
Ikke sant??

I dag har kjæresten bursdag, så i kveld blir det tapas!

God helg!

Isabelle 

4 kommentarer:

Linda - HJERTEHUSET sa...

Har alltid likt den lampen så godt, så eg e enig. Behold den:-)
God helg

Anonym sa...

Øye for interiør har du..kjempefint:-)

Anne sa...

Herlig lampe. Den må du sef beholde! :) Den tapeten du likte fra Sandberg...den er min favoritt også :)

Ha en herlig ny uke! :)
Klem Anne

Anna Therese sa...

Rå flott lampe :)