Sider

tirsdag 28. september 2010

Endelig!

Endelig kom pakken min fra Stoff og Stil!
Jeg trodde jeg hadde bestilt et rødt babushka stoff .... men jeg hadde tydeligvis ombestemt meg og tatt dette brune med blomster og sopper. Det var jo fint det også.

Min manglende erfaring med tøy og sying vises for dette stoffet tror jeg ikke egner seg til å sy ballongbukse med.. dessverre... Men jeg har en plan, så vi får se om jeg greier å sette den ut i livet! :)



Hadde også bestilt noen hekle oppskrifter. Så nå skal jeg snart igang med å hekle kaker og julepynt! :)

Hilsen
Bjørkely

4 kommentarer:

camillaslykke sa...

Så moro med stoffer i posten :) Jeg har stoff og stil i nærheten. Så bare si ifra, så kan jeg sende til deg :)
gleder meg til å se resultater..
KLem

Fru Andersen sa...

Så godt pakken fra S&S endelig kom! Blir spennend eå se hva du skal hekle ;-)

Ha en fin høstdag!

Janne sa...

Oi, det tok jammen lang tid...men godt den kom til slutt med fine saker! Likte stoffet, blir spennende å se hva du skal bruke det til:)

Klem, Janne

Randi sa...

Tror du ikke det egner seg til ballongbukse?? Jeg har kjøpt det stoffet og tenket å sy det til jenta mi på 3 år.

Litt tynt men med strømpebukse under går det vel til innebruk tenkte jeg.

Spennende å se hva du skal lage?

God helg!