Sider

fredag 17. september 2010

Oppbevaring i koffert!

 Jeg elsker disse søte koffertene og Lille M har mange i ulike størrelser og varienter. Jeg bruker de til oppebaring av leker og andre ting.


Denne fikk hun av bestemor når hun bare var 1 år. Da brukte hun å slenge bamsen og kosepleddet i den og ta den i handa  når hun skulle ligge hos bestemor.. hun var så søt det hun sto med koffeten i handa.


 Nå har vi lagt alle CDene og lydbøkene hennes i den. Når hun skal høre på lydbok finner hun bare fram kofferten og kan plukke fritt hva hun vil høre på.



Når hun er ferdig er det bare å legge den på plass i skapet under CD spilleren

 En annen inneholder et playmo- sprangridings sett.  Det har så mange smådeler
og noen tegninger om hvordan det skal settes sammen. Det er perfekt å ha detalt samlet i koffert!

Har også en til barbie dukkeklær og en til Littles Pet shop ting.
Synes det er så bra å få sortert samtidig som man  holder styr på alle de små
tingene som oftes havner på bunnen av lekekassen.

Det var bare et lite tips fra meg!

Husk Give Awayen min
(link øvers på bloggen)

Hilsen
Bjørkely

2 kommentarer:

Hyttehuset sa...

Kjempesmart idé med koffertlagring. Eg elskar koffertar. Cd-lagring i koffert har eg ikkje tenkt på, men sannaleg skal eg kopiere idéen din. Genialt!

God helg til deg!

meaningmoon sa...

God ide med cdèr i kofferten, har også to slike til guttene men de er fremdeles tomme....men nå tror jeg de skal fylles:))

Ha en fin helg!!

Klem!