Sider

tirsdag 22. juni 2010

Feriegaver


I morgen er det altså ferie.. endelig. Det betyr også at der er siste dagen på jobb i morgen. Jeg har fått fast jobb ved en annen skole og skal altså ikke tilbake til neste skoleår. Det er litt vemodig og jeg gruer meg til alle "farvel-ene" som kommer i morgen.....jeg har så lett for å ta til tårer skjønner dere.
Men det er vel bare å bite seg i tungen og komme seg igjennom dagen :)
Vi voksne bruker å gi hverandre sommergaver når vi tar ferie, så i går kveld satt jeg og pakket inn gaver og laget kort i lange baner.
( Alle får eplekake oppskrifter på skilt fra Kremmerhuset, se innlegg under)




Disse baby tøflene har jeg heklet til en av kollegaene som venter tvillingjenter om ikke så lenge. De var raskt laget, heklet alle 4 på en kveld. Håper hun liker dem.




Siden jeg var litt seint ute med disse gavene så ble kortene gjort så enkelt så mulig. Lilla kartong, hvitt silkebånd, et blad og et hjerte i mønsterkartong.
På kortet til den gravide har jeg farget tvillinger med samme hårfarge som moren. Var de ikke søte? De er laget med stempler fra Panduro.


På torsdag skal jeg begynne på noen av prosjektene mine.. har maaange ting som skal males. Denne gangen tror jeg ikke alt skal blir hvitt... men kanskje  rosa, aqua eller blått??? Vi får se! :)


Ønsker dere alle sammen en fin uke videre!

Bjørkely

6 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Uff ja, kjenne den hate å ta farvel følelsen...eg er kjempedårleg på det og. Prinsessa har siste året i bhg og eg ha grua meg i fleire mnd til siste dagen..snufs!!

Kjempekoseleg med sommar gåver då☺
Og kortet var kjempefint!
Ska ha meg eit eplekake skilt frå Kremmerhuset eg og☺ Kjøpte det til ei venninne i bursdagspresang og likte det so godt at eg holdt på å ta det sjøl,hehe☺

Supersøte tøfler du har hekla♥
Skulle ønske eg kunne slikt!☺

Håpe du får ein fin kveld☺

Klem M♥

Anonym sa...

Hei - så søøøøte disse hekletøflene var. Jeg smelta helt. Kjempefin gave, da.

Ang det å ta farvel, så må du huske på følgende i livet: Når det lukkes en dør, åpnes et vindu et annet sted. Altså: Du kommer sikkert til å knytte mange nye spennende bekjentskaper til høsten :-)

home 4us sa...

Fin tradisjon dere har med pakker:)

Du e jo blitt en racer på hekling. Kjempesøte!

Ja, du kan tro det er godt å komme igang med kjøkkenet.SMIIIL!
Det kommer til å blir SÅ bra.

-Kamilla- sa...

Så koselig med slike sommer gaver :0) De små baby tøflene var skikkelig søte, flink du er :0)
Kos deg videre, på torsdag stikker vi avgårde på ferie. Gleder meg!! (Trenger sol og varme nå!!)

Elis@beth sa...

Nydelige tøfler! Så snillt gjort av deg!

Ha en fin sthans!

Klem!

Anette Willemine sa...

Herlige små tøfler du har laget! Små sommergaver er så superkoselig. :o)

Ønsker deg gode sommerdager!

Klem,
Anette Willemine