Sider

torsdag 17. juni 2010

Tallerkenhylle no. 2

Her har jeg travle dager. Jeg er med å arangere loppemarked på bygdedagene. I dag var første dagen og det var en brak suksess! Jeg er helt rystet over hvor folk kan handle på loppis, og jeg er jo definitivt en av dem. Har funnet meg en del ting, blandt annet en tallerkenhylle til. Tror den skal opp på Lille M sitt rom.


Her et et bilde fra tallerkenhyllen i kjøkkenet. Fant det fine eplekake- skiltet på Kremmerhuset. Det var en av de tingene men bare må ha, må ha! :) Kankje jeg skal prøve den oppskriften i neste uke.. for da er det ferie! Gleder meg til å få fri og ha tid til å male, spraye og fikse. Har så mange prosjekter på gang nå, jeg må komme igang nå hvis det skal bli noe av.

Skal jobbe på loppis i morgen og på lørdag også. Gleder meg. Det var veldig morsomt.

Bjørkely

8 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

har aldri vore på loppis-fins ikkje her dessverre :(
Misunner alle som skriv loppis innlegg...☺

Heldig med tallerkenhylle! Det er alltid kjekt å få tak i!☺

Klem M♥

Christina Mari sa...

Skulle gjerne vært meg som var på loppis. her i nord er det ikke så masse slike herligheter,desverre.
Kjempe fin tallerkenhylle.
Ha en vidre fin kveld.
Klem fra Christina

Moccashusblogg sa...

Kor fine den var tallerkenhylla da, og detta skilte med eplekaka på var jo koselig. Takk for koselig kommentar på min blogg. Klem fra Monica

Elis@beth sa...

ÅÅå så fint det var med slike magasinholdere under tallerkenhyllen!
Den ideen tror jeg at jeg må "stjele"!

Stor klem!

Christine Louise sa...

Oi oi :) Så flott hylle du har.. Nydelig skilt. Jeg elsker tallerkenhyller :)

Klem C

Min stil sa...

Koselig at du ville være med på min lille give away. Lykke til!

:) Susanne

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt de fine magasinholderne?

Henriette sa...

Drit fint!! Ja hvor har du kjøpt magasinholderne ??