Sider

fredag 25. juni 2010

Rosa Figgjo

Her i huset males det eller rettere sagt i garasjen males det. Jeg har funnet en del saker og ting på loppiser i hele vår, og nå er det på tide å male dem. Har vært å kjøpt noen malingsprøver... men har ikke funnet den perfekte fargen enda. Fargekartet og selve malingen stemmer ikke ofte overens altså.... så foreløpig ser det ut som om alt blir hvitt.
Her er noe av de andre jeg har funnet på loppis, som ikke trenges å males.



Det rosa fatet var så søtt. Det er Figgjo Flint, fatet har teksten Hilsen fra Bjerkvik. Syns ikke det gjør noe, Bjerkvik er jotros alt ikke så langt herfra! :) Det blir sikkert søtt med noe deilig bakverk på.
Den flotte hekla duken skal i lekehuset og pengboken er Lille M sin. I morgen skal jeg ut på Byggmaker å se etter farger på nytt igjen.. får håper jeg er flinkere å plukke ut i morgen.

Nå skal vi kose oss med lakse-wraps og Sherlock Holms.

God helg!
Bjørkely

4 kommentarer:

Moccashusblogg sa...

For noen flotte ting du har kjøpt, alltid kjekt og gå på loppis finn som regel alltid noe =) Her i heimen har vi kosa oss med taco. ha en flott kveld videre klem fra Monica

Anonym sa...

Kom in på Din blogg genom en annan.... Det är en dejlig värld Du visar upp och det är faktiskt....

U
N
D
E
R
B
A
R
T

V
A
C
K
E
R
T

&

I
N
S
P
I
R
E
R
A
N
D
E

Agneta

Christine Louise sa...

Så søtt det var :)
Alt man kan finne :)

Ha en flott lørdag.

Klem C

Daisys home sa...

Flotte shoppingsaker.Husker at hjemme hos min mamma,hadde vi akurat maken til dette rosa fatet,nydelig!Ha en fin ukestart,klem sissel