Sider

mandag 2. august 2010

Kjøkkenkroken + før og etter

Kjøkkenkroken min har fått et nytt møbel. Den smale, lille sjenken passet perfekt under tallerkenhyllen min på kjøkkenet. Jeg kan ikke ha noe bredt der siden det er så nært døren. Men denne var perfekt!

Etter

Sjenken ble kjøpt på loppis i vår for 25 kr. Den har fått seg 3 strøk med maling og nå har den fått et nytt liv hjemme hos oss.


Nå rommer den alle kokebøkene mine, servietter, te  og annen pynt. I neste innlegg skal jeg vise alle loppis funnene mine som er på kjøkkenet. Det begynner å bli ganske mange nå etterhvert!

Før bildet


Bjørkely

8 kommentarer:

Krusedull sa...

Hei! Treet har jeg bestilt fra Urbis.dk det er nederlandske" Inke" som lager disse. : )
Hyggelig å titte innom den fine bloggen din!

Rosemary and thyme sa...

Så koselig kjøkken du har. Skjenken passet godt inn. Må si du har gjort litt av et kupp der:)
Plansjen på veggen likte jeg godt. En slik kunne jeg tenkt meg også,sukk...
Klem Tove

Piulfen sa...

Så fint den lille sjenken passet til. Likte veldig godt pynten i tallerkenhyllen din..

Anette Willemine sa...

Det ble kjempefint!! Gjorde seg supert under hyllen din. :o)

Ønsker deg en fiiin tirsdag!

Klem,
Anette Willemine

VillaVårfrubakken sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min. Skjenken ble kjempefin...noe eget som man har "laget" selv. En slik pansje som du har på veggen, tror det er med smørblomst leter jeg etter..de er bare så fine. Ha en fin fin ettermiddag.

Daisys home sa...

Så kjempefin den "kroken" din!Masse flotte detaljer å se her.Skjønn den lille skjenken..Klem Sissel

mimmi-leone sa...

Så fint det ble!

Ønsker deg en flott dag!


Hilsen fra Mimmi-Leone

Love Peace Pionies sa...

For et koselig "hjørne"..
sjenken var så fin! godt jobba:)
å må bare si at det hekleteppet du holder på med så ut til å bli veldig fint. har veldig lyst å lage noe lignende selv..
klem Kristina