Sider

søndag 22. august 2010

Skolestart og julegaver

Hei, hei!
I morgen braker det løs..skolestart! Jeg skal ta i mot 12 spente, små 1. klassinger med foreldre. Jeg har skikkelig sommerfugler i magen. Dette er andre gangen jeg tar imot 1.klassinger og det var nesten så jeg var mer spent denne gangen... selv om jeg har gjort det før. Kanskje det er fordi jeg kjenner mange av foreldrene i klassen. Kryss fingrene for meg!


Denne tavlen fant jeg i Oslo. Det var en blomsterbutikk som skulle legge ned og hadde opphørssalg.
Så jeg fikk den kjempe billig. Lille M har syntes det var morsomt å tegne på den, men den er litt liten.
Skal se om jeg får tak i en større tavle til Lille M.

Vet det er litt tidlig, men jeg har begynt med julegavene. Har handlet inn ett par og planlegger å hekle noen
av "små" gavene. Jeg har heklet disse ballerina tøflene i helgen og de blir nok å havne i en julegave.
Jeg kan vise dem fram for det for ingen av mottakerne leser bloggen min :)


Prikken over i`en: søte hjerteknapper.

Ønsk meg lykke til i morgen!
Hilsen
Bjørkely

2 kommentarer:

tinemari sa...

Nydelige knapper, hvor har du kjøpt dem?

Lykke til i morgen :)

Bo med Lena sa...

Lykke til med skolestart imorgen:)