Sider

tirsdag 24. august 2010

Bursdagskake

Da var både første og andre skoledag over og vel gjennomført. Jeg har vært heldig å fått en flott gjeng med elever og veldig greie foreldre.Jeg tror dette blir et flott jobb-år!

Jeg ville bare vise bursdagskaken til Lille M. Har jo egentlig ikke vist noe fra bursdagen hennes.  Jeg og mamma slo oss sammen om baking og dette ble resultatet. Spør om vi hadde en fornøyd liten jente!


Vi bakte en vanlig kakebunn i en rundform med hull i, satte en barbie dukke i midten  og pyntet med smørkrem. Jeg hadde sett mange slike kaker på nettet og det så jo ganske enkelt ut å lage den. Men det  var en liten utfordring med skjørtet ellers så gikk det veldig bra å lage den. Heldigvis hadde jeg mamma til å hjelpe meg, for jeg er ingen kakebaker. Men resultatet ble bra synes jeg!

Kom forresten over en artig kake side på nett, masse fine bilder og inspirasjon. Link til KAKEFESTEN
Dere må gå innom å sjekke galleriet... mange fine kaker!


Ha en fin kveld videre!
Bjørkely

6 kommentarer:

Christina Mari sa...

Oj,for en flott kake!
Kan tenke meg bursdagsbarnet var fornøyd.
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

Silje sa...

Kjempefin kake!
En slik måtte jeg også lage til storsøsters bursdag, og for små jenter finnes ikke noe finere.
:)

Lykkeliten sa...

WOW, imponert!
De barbie-kakene er skikkelig stilige, og en jentes drøm;) Men jeg har aldri turt å prøve. Ser vanskelig ut. Dere må være fantastiske bakere:) Takk for tips til ny kake side, det er alltid toppers!

Håper du har en fantastisk kveld:)
Klem

Christine C sa...

Det må jo bare være drømmekaka for en liten prinsesse :-)) Imponert!
Ha en finfin onsdag.

tinemari sa...

Så flinke dere er! Den ble kjempefin. Hva har du pyntet den med?

Janne sa...

Har bare ett ord: WOW!!!
Tenker det var en fornøyd liten bursdagsprinsesse ja;)

Klem, Janne