Sider

tirsdag 10. august 2010

No`muffins

Finnes det noe bedre bakeverk på denne jorden som er bedre enn muffins??
Nei, jeg synes nå i alle fall ikke det. I det siste har jeg testet ut noen muffinsoppskrifter og funnet en knall god en. De blir så lufteige,lette og deilige.. nam!
 Min Lille M blir 5 år om en liten uke og hun har bestilt muffinser i lange baner, og det skal hun da få! Tenk at mamma sin lille jente er blitt så stor. Huff, vil ikke tenke på det!


Denne kjøkkenhånduken fant jeg på Rusta i Sverige. Var den ikke flott? Det var nok ikke denne oppskriften jeg har brukt, men den var nå fin til pynt. Både mamma og tante fikk en slik i feriegave fra oss.

Ferien er snart over for denne gang. Samboeren begynte på jobb på mandag og jeg skal begynne på tirsdag i den nye jobben min. Jeg er ganske spent og har nok litt kriblinger i magen,  og jeg gleder meg til kortere vei til jobben :)

Har dere enda ferie??

Hilsen
Bjørkely

5 kommentarer:

Marit sa...

Så koselig kjøkken du hadde!! Jeg ønsker meg å slik en fin plansje du hadde på veggen! Tips om hvor jeg kan få tak i en? Ha en fin kveld....på ditt hyggelige kjøkken!

tinemari sa...

Ååå.. Jeg som har vært mange ganger på rusta i sommer uten å finne slike kjøkkenhåndklær... Er nok for dårlig å lete :)

Har du lyst til å dele muffinsoppskriften? Jeg leter fortsatt etter den "perfekte"

Koselig kjøkken du har, kos deg videre med muffinsbakingen

Christine C sa...

Så koselige kjøkkenhåndklær! Enig med deg at muffins er topp - kjempegodt, og raskt og lettvint å lage.
Lykke til i ny jobb og ha en fin kveld videre :-))

-Kamilla- sa...

Så pent kjøkkenhåndkle!! He..he...he.. Jeg kjøpte også muffins kjøkkenhåndkle i sommer. (Ikke maken til ditt) Rusta bruker jeg også å stikke innom sånn av og til. Kos deg med muffinsene og i ny jobb!! *Klem*
-Kamilla-

tinemari sa...

Hei igjen, det var en av velkomstgavene fra hobbyklubben. Veldig kjekt! :)