Sider

onsdag 26. januar 2011

Kjøkkenlykke

Her kommer noen bilder fra kjøkkenet. Vi fikk den hvite benken i julegave hos mamma. LYKKE! Har lenge hatt lyst på en benk  og nå er den endelig på plass! Jeg har kjøpt nye blå og hvit stripete lifter på Kid ( som endelig hadde fått lifter i 80x160). De var så flott og passet så fint på kjøkkenet.  Jeg elsker blått...







Legg merke til det hjemmelagde-hjertetsom matcher liftene! :) Det er så deilig å sitte på benken med en kopp kaffe og bare kikke ut på vinterlandskapet (og elgen som bruker å ligge på holmen rett ut av vinduet)


Tusen takk for alle kommentarene på sjøhesten min. Det var bra dere syntes den var fin!
Det er så moromt å få gode tilbakemeldinger  på syingen min. Tusen, tusen takk!
Dere skal vite at det varmer og motiverer meg videre :)

Klem fra
Isabelle


4 kommentarer:

Janne sa...

Så koselig det ble:)
Og ser ut som du har skikkelig dreisen på symaskina nå...tipper du snart er i sving med større prosjekter! Gleder meg:)

Klem, Janne

SsSsS sa...

Hei Bjørkely

Vi digger blogger din - og følger mye med, både store og små. Vår lille familie har startet en Auksjon på FB-siden til butikken vår der alle inntekter går uavkortet til Stine Sofies Stiftelse. Vi har fått masse god hjelp fra mange Epla kolleger og vil nå henvende oss til våre NIB kolleger på lik linje. Vi har fått laget en sidebar knapp (som er utrolig kul) som vi håper du vil benytte deg av for å bidra til mer omtale av auksjonen. En knapp og du har allerede reddet minst en barndom, les mer her: http://lille-design.blogspot.com/2011/01/en-knapp-sa-er-det-gjort.html

Klem fra Familien S <3

meaningmoon sa...

Kjempe fin benk♥ Skikkelig flotte gardiner og, har nemlig akkuratt maken selv på kjøkkenet hihi...:)
Kos deg!
Klem!

Allis i Eventyrland sa...

Nydelig benk, syns det er så koselig med sånne på kjøkkenet! :) Jeg tror det minner meg om Emil i Lønneberget. :)