Sider

onsdag 12. januar 2011

Tid for te

Her i huset er det tid for te! Jeg er skikkelig forkjølt og da er det alltid godt med noe varmt som kan hjelpe med å løse opp.
Min favoritt te er ikke noe dyr, fancy, løsvekt te. Det er rett og slett Lipton Yellow Label eller Coop sin English Breakfast tea. La den trekke i noen minutter, 2 sukketer og til slutt en liten skvett melk.


Nam! Det er mamma som alltid har hatt melk i teen og jeg har skjønt på de jeg jobber med at det ikke er vanlig i det hele tatt. De ble helt rystet at jeg brukte melk i teen. For meg er det det mest natulige i verden!
Takk til mamma som har gjort meg til en britisk -tedrikker :)
How do you take your tea?? Cream, sugar, lemon??

Denne tekannen kjøpte jeg på Skeidar før jul. Har også to like kopper til. Synes den gjorde seg på tallerkenhyllen! Det blå fatet er den del av min lille tallerkensamling. Jeg er alltid på utkikk etter gamle tallerkener av britiske merker og de skal helst være blå. :)


Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene på hjertene mine.
 Det er artig å få skryt og oppmuntringer. ♥

Klem fra
Isabelle

2 kommentarer:

RandiSS sa...

Nydelig tekanne:)

Jeg drikker også te med melk i, og har i likhet med deg fått maaange kommentarer på det.
Min favoritt er Earl Grey.
Mvh Randi

AbluMoo sa...

Kjempefin tekanne. Jeg elsker å drikke te, men har ikke lært meg fine vaner med melk. Jeg bruker kun suketter, noe jeg vet er fy og skam i mange te-kretser. Men jeg liker det sånn. :)

Jeg prøvde å sy ett hjerte etter å ha blitt inspirert hos deg, så takk skal du ha for inspirasjonen. Det var vanskeligere enn jeg trodde, og jeg glemte hank...Haha, kanskje klarer jeg å sy på en hank senere uten at det blir seende helt rart ut.

Ha en fin onsdagskveld. :)