Sider

onsdag 19. januar 2011

Tulipaner

Det er utrolig hvor mye en liten bukett med rosa tulipaner kan live opp i stuen!
Tulipaner er en herlig blomst!


Mitt første syprosjekt: Tilda hjertene har nesten fått hedersplass i stuen og
henge så fint på Hemnes kommoden min.

TIPS: Ikke ha så mye vann i vasen til tulipanene. De er noen stordrikkere og mye vann gjør at de blir slappe og tunge. Hvis man har bare litt vann i vasen så drikker de ikke så mye og holder seg penere. Men husk å fylle vann hver dag!







Lysestestakene med  glassskjermene  i bakgrunn har jeg samlet fra
diverse loppiser og bruktbutikker.
Stakene var i messing men de har fått seg en omgang med kromspray for at de skulle bli blank og fin.





Jeg fikk en god nyhet da jeg kom inn på bloggen i dag. Jeg hadde vunnet Give Awayen hos Lilliannes Verden.  Det var en skikkelig god nyhet på en middels dårlig dag! :)
Nå kan jeg gå å glede meg til å få pakke i posten. ♥


Isabelle

4 kommentarer:

Karen sa...

Åh, jeg elsker tulipaner! Det er min favorittblomst... Lekkert.
Søte de hjertene, har planer om noen slike jeg også :)

*klemmer*

(eddas) sa...

halloisen..
ja rosa tulipaner er i skuddet nå...de er jo så lekre:)
flotte hjerter og...
klemklem

AbluMoo sa...

Tulipaner er lykke i en vase. :)

Mitt neste syprosjekt er en pute, jeg har funnet noe jeg tror må være verdens beste forklaring på en enkel pute hos matildesskatter. Jeg tror jeg skal klare å få en pute av det: http://mathildesskatter.blogspot.com/2011/01/spesialpedagogens-putemnster.html

Silje sa...

Tulipaner er herlige, og gir en fin vårfølelse i huset.
Mamma bor ved siden av et garterr som selger dem billig, så i morgen skal huset fylles til helgen. :)

Ha en fin kveld

Klem Silje