Sider

søndag 24. oktober 2010

Engel

Julen er tydeligvis her. Var innom Skeidar og der var det jul for alle pengene. Jeg greide ikke motstå denne..


Jeg synes hun var nydelig, men hun skal ikke opp før om en stund. Så akkurat nå ligger hun på vent oppå en av juleeskene mine.

Fant en del kalendergaver i går på bytur og jeg kan si meg ferdig med den, så og si. Har aldri vært så tidlig ute før, men jeg synes det er deilig å slippe å tenke mer på det for i år. Jeg er vel ikke den eneste som er i gang med julegaver og kalendergaver regner jeg med?? Har lest hos dere at dere er i gang med både å kjøpte og lage gaver.

Nå skal vi lage frokost og se Elois.

Hilsen
Bjørkely

6 kommentarer:

renate sa...

Nydelig engel:) Er veldig glad i dem selv også, men tror jeg må vente litt med å ta dem frem, enig der. Ha en fin søndag:)

Karen sa...

For en fin engel :) Liker slik lys, enkel julepynt...

God søndag!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempesøt engel!

Eg har kjøpt ein del julegåver, men maaange igjen. Lika begynne tidleg-kjøper på salg og for å unngå å få panikk når det nærme seg jul hehe☺
Men adventsgåver er eg litt treig med...stoppar litt opp for idear, syns det bli det samme kvart år!
Meg og min kjære bruke å kjøpe adventsgåver til kvarandre og-veldig koseleg, men litt vanskeleg å komme på ting der og..men finn vel nåke i år og☺

God øsndag☺

Klem M♥

AlottesVerden sa...

For en nydelig engel:)..

Daisys home sa...

Så skjønn den engelen ! Bare elsker å omgji meg med engler ..i forskjellige farger og utforming!Trenger ikke å være bare til jul de er fremme her nei..Ha ei fin uke,klem sissel

bellaquilt sa...

Elsker engler og denne var stilren og flott. Men den hadde nok fått stått på en hedersplass i mitt hus og vært der i sorg og gled!!!