Sider

torsdag 28. oktober 2010

Skjerf

Snart helg... bare en dag igjen! Måtte den gå fort!

For en tid siden bestilte jeg dette stoffet fra Stoff og Stil. Planen var å lage en ballongbukse til Lille M.. men stoffet egnet seg nok ikke til noe bukse.. Da var jeg nødt til å tenke nytt.



...derfor ble dettil at jeg sydde et skjerf til meg selv... og et skjørt til Lille M.( takk for hjelpen mamma!) Rundt skjerfet har jeg festet frynser av brunt bomullsgarn  og heklet noen sirkler til pynt.( jeg tror jeg skal feste flere slike på) . Jeg elsker mønstret og fargene! Resultatet ble et morsomt og unikt skjerf.
Har mange ideer og kunne godt tenkt meg å sy både luer og kjoler, men noe syerske blir jeg nok aldri. Jeg tror nok bare jeg skal holde meg til hekling... og scrapping.

Ang, gyngestolen fra forrige innlegg så tror jeg den skal få være slik den er for øyeblikket.

Nå skal jeg koke meg en kopp te og sette meg og hekle!

Isabelle

PS: Jeg er på lista over mest populære blogger denne uken på boligoluss.no. Du kan gå inn å stemme på meg her... hvis du liker bloggen min.

4 kommentarer:

home 4us sa...

Kor artig! klart æ stemme på dæ:)

Kjempefint skjerf!

Janne sa...

Superkult!
Synes du er en syerske allerede jeg:)

Klem, Janne

-Kamilla- sa...

Så fint skjerfet ditt ble :0) Det kan du jo bruke både til hverdags og til pynt, super anvendelig :0)
*Klem*
-Kamilla-

Heddas gode grunner sa...

Dette ble jo kjempe fint! En flott ide til julegaver... takk for tipset;)