Sider

torsdag 14. oktober 2010

med hjem i kofferten

Det ble lite handling sist helg, men en av tingene jeg ville ha med hjem var en slik buss! Jeg blir litt revet med når det gjelder souvenirer når jeg er ute å reiser og jeg har kommet hjem med mye rart......men denne angrer jeg ikke på!  Jeg liker å kjøpte små minner fra plassene vi reiser til, og aller helst vil jeg ha dem framme. Så derfor er jeg alltid på utkikk etter morsomme og spesielle ting å ta med hjem i kofferten. Jeg har blandt annet baburshka fra Riga, små tresko fra Amsterdam, eiffeltårnet fra Paris, klokke fra Amerika, dalahest fra Sverige, snøglobe fra København og nå buss fra London. Alt står framme og minner meg daglig om de flotte turerne vi har vært på...
Hvilke souvenirer bruker dere å kjøpe med dere??

 Et ekte London- minne! Var den ikke flott??

Den er nå blitt en fargeklatt på hylla over TVen. Der skal den få stå og minne meg om flotte, flotte, London!
Skulle bare ønske den var litt større... :)

I morgen tidlig drar jeg til Oslo på helgetur... sammen med noen venninner. Vi skal på Lady Gaga konsert!
Gleder meg!

Hilsen
Bjørkely

4 kommentarer:

renate sa...

Hei! Kjempesøt buss som passer godt til hylla di. Alltid kjekt å titte på bloggen din:) Ha en god kveld, Renate:)

mimmi-leone sa...

Kos deg på konsert!

Hilsen fra mimmi-leone

Janne sa...

Som du farter da! ;)
Artig buss, absolutt en fargeklatt!
Kos deg i Oslo:)

-Kamilla- sa...

Så søt buss, passer kjempe godt på hylla di!! Koselig med slike minner fra reiser en har vært på :0) Jeg har en adventsstjerne kjøpt på et julemarked i Tyskland, det er noe spesielt hver gang adventen kommer og jeg kan henge den opp :0) *Klem*
-Kamilla-