Sider

søndag 3. oktober 2010

Ukas blogger

Hei!
Jeg er ukas blogger på boligpluss.no! Det var jo utrolig morsomt og  ikke minst spennende! Jeg har  hatt stor trafikk på bloggen de siste dagene og jeg ønsker alle nye lesere hjertelig, hjertelig velkommen til min verden!



Se artikkelen her

Ellers så har jeg begynt å pakke litt. Vi reiser til London på tirsdag og jeg gleder meg som en liten unge. Det skal bli deilig å gå rundt i Londons gater noen dager. På værmeldingen har det meldt 16-18 grader og sol... det blir deilig!
Lille M kom med en liten bekymring her om dagen: "Mamma, bor ikke ho Cruelle DeVil i London?"  Jeg måtte le og svare at vi ble nok helt sikkert ikke til å treffe på henne når vi er der og da var det greit. :)


Hilsen
Bjørkely

5 kommentarer:

Huset på terrassen sa...

Grattis som ukas blogger !! Vel fortjent :)) Go tur til London snart og ha en fin søndagskveld:) Klem Linda

Christine C sa...

Så gøy da! Vel fortjent spør du meg :)
Ønsker deg en fin kveld videre og en ditto ny høstuke!

Daisys home sa...

Gratulerer som Ukas Blogger.Har jo fulgt bloggen din hele tiden,så vet at det var velfortjent ja! klem sissel

home 4us sa...

Nææ, det her va artig:)
Ha en riktig god tur til London. Misunner deg den turen:)

Klem fra mæ:)

Konemor - Maria sa...

Så gøy å bli ukas blogger! Gratulerer!

God tur til London, det blir sikkert en herlig tur!