Sider

søndag 31. oktober 2010

Hekle prosjekt

Jeg har brukt dagene på å gjøre noe med alle  prosjektene som jeg har liggende.  I sommer begynte jeg å hekle ruter som skulle bli et stort pledd. Så ble jeg lei å hekle de samme rutene om og om igjen, og resultatet ble at jeg hadde 12 ruter liggende i en pose. Nå har jeg tatt den fram og laget et lite pledd av dem.



Lille M har brukt det i dukkevognen og i dukkevuggen. Pleddet er heklet sammen og har fått seg en pyntekant rundt.
Jeg har noen få ruter igjen. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med dem, så foreløpig får de bare ligge.

Nå er det middagstid.

Isabelle

4 kommentarer:

tinemari sa...

Så fint det var! Har også mange poser med forskjellige heklelapper liggende... :)

Karen sa...

Det var en lekker farge og mønster du hadde valgt :)
Jepp - jeg har også slike lapper liggende :) tror alle har det... Hehe, heldigvis...

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så flotte lapper! :)

Hilde sa...

Hei!



For en nydelig blogg du har. Kan godt forstå at du ble ukens blogger hos Boligpluss ja. Det var der jeg fant deg og nå har jeg også akkurat registrert meg.



Den bloggen var midt i blinken for meg. Jeg hekler også en del, men det blir mest småting. Liker å bli fort ferdig med et produkt.

Men baby tepper er jo kjekt å lage. Det tar jo ikke alt for lang tid og blir mye brukt. Det mønsteret brukte til teppet bruker jeg også, men til grytekluter ; )

Kjekt med litt inspirasjon - har lagt deg til blogglisten min og skal jammen kommen innom deg med jevne mellomrom ; )

Besøk meg gjerne på www.feienogfjong.no