Sider

onsdag 20. oktober 2010

Morgenstemning

Her er mitt nyeste kjøp.
Lykt fra Kremmerhuset. Den sto i butikkvinduet i går  og ropte og skrek etter meg. "Ta meg med hjem!!" 
"Det er klart du skal få være med hjem, lille venn! Fra nå av skal du få bo på kjøkkent mitt " :)





Jeg synes den var så fin. Jeg har ønsket meg den større utgaven i bursdagsgave. Krysser fingrene!
Bildene er tatt nå på morgenen før vi spiste frokost, det var sånn fin stemmning på kjøkkenet...
nesten litt juleaktig.... Jeg begynner å komme i julemodus nå. Gjør ikke dere det??

Jeg  har vært på kurs om IKT og læring de siste dagene. Så kort sagt så har jeg vært på blogge- og bildebehandlingskurs i 2 dager. Vi har også vært innom andre gratis programmer som ligger tilgjengelig der ute, men i hovedsak er det blogging vi driver på med. SWEET!
Men andre ord så har jeg storkoset meg til de grader! Ja, hadde ikke dere??



Klem fra
Isabelle



7 kommentarer:

AlottesVerden sa...

blir så utrolig fint lys i de lyktene:)...takk for fin og inspirerende blogg:)

Heddas gode grunner sa...

Så barmhjertig du er :) den lykta ser ut til å trives på kjøkkenet ditt!! Jeg begynner også å bli klar for julestemning -gleder meg til alle juleforberedelsene!
Høres ut som du har vært på et ålreit kurs :)
Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Karen sa...

Jeg er ingen lyshusfan, men det der likte jeg :) Lekkert, og det så ikke ut som husene i mumitrollet :)hehe...

Ha en finfin dag!

Janne sa...

Å, så fin den var:) Kremmerhuset har mye snacks! Kjente jeg fikk litt julestemning jeg også:) Herlighet, som jeg gleder meg til adventstiden.... Her har faktisk det første snøfallet kommet også i dag, og det er SÅ fint ute nå. Må nyte det før det sikkert smelter bort om kort tid...;)

Klem, Janne

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Hallo!
Så gøy med kurs:-) Så gøy at bloggen min ble trukket fram som eksempel, det ante jeg ikke! Hvem holdt kurset? For en nydelig lykt, håper du får "storesøsteren", da.-)
Ønsker deg en fin kveld!
Hilsen Jeanette:-)

Lykkeliten sa...

JA! Julestemningen er her:D Bare håper denne ikke blir brukt opp før jul;) Herlig lykt, den hadde jeg nok ikke kunnet sagt nei til jeg heller!!! Koselig på kjøkkenet ditt:)

Kurs høres spennende og lærerikt ut! Håper på å snartkunne ta litt skole/kurs jeg også;)

Ha en super helg
Klem♥

-Kamilla- sa...

Dette måtte jo være et herlig kurs!! Og det om blogging og slikt... herlig!!
Jeg er i kjempe julemodus!! Nå venter jeg bare på at vi kan bikke november... så jeg kan ta det litt lengre ut her hjemme *Smile* Til nå har det begrenset seg til julegave laging ;0)
Nydelig huslykt, skjønner godt at du forbarmet deg over det og tok det med hjem ;0)
*Klem*
-Kamilla-